do
door don45 May 8, 2013 om 16:28
Computers & telefonie

Tele-2 voert automatische incasso niet uit.

ik heb 3 maanden tele-2 mobiel.
sinds de eerste nota heb ik het probleem dat tele-2 sms stuurt -automatische incasso mislukt- met de keus het bedrag per ideal over te maken.
geen probleem maar ik wil dat er gewoon per autom incasso word betaald.
nu hebben ze van mij een ander rekeningnummer gekregen en nog steeds hetzelfde probleem.
(saldo is steeds ruim voldoende dus daar ligt het niet aan)
gisteren maar eens gebeld en alle gegevens kloppen.
ik moest maar naar de bank bellen.
die zeggen dat tele-2 van mij geen machtiging heeft, dit vind ik vreemd.
op het moment dat ik abonnement bij hen afsluit dan geef ik toch toestemming om mijn abonnementsgeld automatische van het opgegeven rekeningnummer af te schrijven.
een andere medewerker van de helpdesk zegt dat ik dit met de bank moet regelen.
dit heb ik nog nooit meegemaakt.
ik geef toch een machtiging af bij aangaan van nieuw abonnement.
wat te doen??
wie herkent dit probleem bij/met tele-2??

578 2 Rapporteer

stacey
door stacey - May 8, 2013 om 16:49
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=don45 schreef op woensdag 8 mei 2013, 16:28]
dit heb ik nog nooit meegemaakt.
ik geef toch een machtiging af bij aangaan van nieuw abonnement.
wat te doen??
wie herkent dit probleem bij/met tele-2??

Vreemd, ik heb ook nooit nog speciaal iets moeten regelen voor de aut.incasso van Tele2....
Geef de bank alsnog accoord voor hun afschrijvingen dan lijkt me dat het toch goed moeten komen.

ltmvz
door ltmvz - May 9, 2013 om 09:01
949 Antwoorden / 18 Vragen

Dit probleem herken ik helemaal. Ik heb er zelfs een onderwerp over geplaatst op het forum van Tele2.

Het blijkt dat meer mensen hier last van hebben. Iedereen wordt van Tele2 naar de bank gestuurd en weer terug. Uiteindelijk heb ik na enkele "chat"-sessies iemand van Tele2 aan de lijn gekregen die mij vroeg de bankpas te voorschijn te halen en exact te vertellen hoe mijn naam op de pas staat, dus hoofdletters, kleine letters, spaties.

Sindsdien verloopt de automatische incasso normaal. Er zat duidelijk iets fout bij Tele2.