Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
ben_v - 08-07-2013 15:57:45
Computers & Telefonie

Telefoon laten repareren zonder bon

Ik had een leasetoestel van hi met een jaar abbo. deze heb ik 2 maanden voor het verlopen van mijn abbo overgekocht voor eur 160 en het abbo gewijzigd. 2 weken daarvoor heb ik het scherm laten maken via smart care en was allemaal onder garantie. garantie periode is 2 jaar zeiden ze. een maand nadat ik de telefoon heb overgekocht gaat de microfoon kapot en kan dus niet meer bellen. omdat ik mijn abbo heb gewijzigd valt dit niet meer onder smart care, dit snap ik nog enigszins. ik moest dit nu via het “gewone” reparatie proces aanmelden en zag nu dat ik een garantiebewijs moest meesturen (hoefde niet met smart care). helaas zijn wij 5 maanden geleden verhuist en hebben een grote opruiming gehad, deze bon is nergens meer te bekennen. heb al meerdere malen met hi contact gehad, 2 x gebeld zonder succes en via de facebook chat wat helaas ook geen positief effect had…. zij moeten alles gewoon geregistreerd hebben staan in hun systemen maar weigeren mij verder te helpen, ze mogen/willen/kunnen mij ook geen kopie van het garantiebewijs te mailen. ik voel me behoorlijk gen**it nu en de klantenservice doet er vrij weinig aan. wat zijn mijn opties in deze ?