Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cl
claudiawest - 13-08-2013 17:23:41
Computers & Telefonie

hi en smartcare

Zijn er mensen die mij zouden kunnen helpen met het omgaan met smartcare?????

ik heb in december een abonnement afgesloten voor 2 jaar met een samsung note 10.1 dit is een tablet.

deze is al voor de 4de keer bij smartcare in hun bezit. iedere keer met het zelfde probleem.
mijn tablet geeft aan dat hij oplaad maar dat is niet het geval.
smartcare krijgt na hun zeggen het probleem niet gevonden,
wat ik knap vind want in de hi winkel vinden ze het probleem en bij het kpn business center ook.
met het gevolg dat ik van smartcare iedere keer een defecttoestel terug krijg.
heeft er iemand een idee wat ik hier aan kan doen