cl
door claudiawest Aug 13, 2013 om 17:23
Computers & telefonie

Hi en smartcare

zijn er mensen die mij zouden kunnen helpen met het omgaan met smartcare?????

Ik heb in december een abonnement afgesloten voor 2 jaar met een Samsung note 10.1 dit is een tablet.

Deze is al voor de 4de keer bij smartcare in hun bezit. Iedere keer met het zelfde probleem.
Mijn tablet geeft aan dat hij oplaad maar dat is niet het geval.
Smartcare krijgt na hun zeggen het probleem niet gevonden,
wat ik knap vind want in de HI winkel vinden ze het probleem en bij het kpn business center ook.
Met het gevolg dat ik van smartcare iedere keer een defecttoestel terug krijg.
heeft er iemand een idee wat ik hier aan kan doen

655 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Aug 13, 2013 om 17:38
10966 Antwoorden / 34 Vragen
0

Die smarcare verloopt toch via Hi? En dan ziet Hi wel dat er iets mis is met het apparaat en smartcare niet. Merkwaardig.
Ik denk dat u een nieuw tablet moet krijgen, als ze het defect niet kunnen vinden. Hopelijk komt de webcare van Hi langs om met dit probleem te verhelpen.

cl
door claudiawest - Aug 13, 2013 om 17:55
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik hoop het ook ik vind dat ik schappelijk genoeg ben geweest en dat het nu toch wel is opgelost mag worden met een nieuw toestel

hi-webcare
door hi-webcare - Aug 21, 2013 om 10:56
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Claudia,

Wat vervelend dat jouw tablet tot nu toe niet gemaakt is. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg lastig voor je is! Sorry dat we je tot nu toe nog niet hebben kunnen helpen met het probleem.

Ik wil graag opzoek gaan naar een passende oplossing hiervoor. Om dit te kunnen doen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Kun je mij jouw 06 nummer, klant- of bankrekeningnummer en de 4 bonnummers van de reparaties doormailen? Deze mail kun je sturen naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/Tablet SmartCare.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer