Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tonvog_1 - 09-11-2013 19:46:06
Computers & Telefonie

Pc betaald, geannuleerd en geen geld terug

Op 24 september hebben we bij www.dell.nl een pc besteld en betaald. op 26 september werd de pc door dell geannuleerd, de pc was niet meer voorradig. helaas hebben we tot op heden 9 november nog steeds het door ons betaalde bedrag € 563 niet terug ontvangen. diverse telefoontjes en mails hebben helaas niets geholpen. ze beroepen zich er opdat ze een amerikaans bedrijf zijn en dat het niet eenvoudig is om het door ons betaalde bedrag terug te vinden in hun administratie. een kopie van ons bankafschrift en een mail van global collect met de mededeling dat ze het bedrag op 26 september hebben overgemaakt hebben ook niet geholpen. we zijn hier heel boos en wanhopig van geworden. heeft iemand hier ook ervaring mee?