to
door tonvog_1 Nov 9, 2013 om 19:46
Computers & telefonie

Pc betaald, geannuleerd en geen geld terug

Op 24 september hebben we bij www.dell.nl een pc besteld en betaald. Op 26 september werd de pc door Dell geannuleerd, de pc was niet meer voorradig. Helaas hebben we tot op heden 9 november nog steeds het door ons betaalde bedrag € 563 niet terug ontvangen. Diverse telefoontjes en mails hebben helaas niets geholpen. Ze beroepen zich er opdat ze een Amerikaans bedrijf zijn en dat het niet eenvoudig is om het door ons betaalde bedrag terug te vinden in hun administratie. Een kopie van ons bankafschrift en een mail van Global collect met de mededeling dat ze het bedrag op 26 september hebben overgemaakt hebben ook niet geholpen. We zijn hier heel boos en wanhopig van geworden. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

809 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ma
door marijke1953 - Nov 9, 2013 om 20:02
136 Antwoorden / 3 Vragen
0

Schandalig. Heeft u niks online gevonden?

tijger1
door tijger1 - Nov 9, 2013 om 20:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hebt die computer in Amerika besteld ?

ma
door marijke1953 - Nov 9, 2013 om 20:13
136 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 9 nov 2013, 20:04]U hebt die computer in Amerika besteld ?

ma
door marijke1953 - Nov 9, 2013 om 20:13
136 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 9 nov 2013, 20:04]U hebt die computer in Amerika besteld ?


Op 24 september hebben we bij www.dell.nl

to
door tonvog_1 - Nov 9, 2013 om 21:08
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nee hoor we hebben hem gewoon bij www.dell.nl besteld!

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 9, 2013 om 21:14
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Hij is hier verkocht dus onder Nederlandse rechten zoals ook de 2 jaren garantie die elders anders kan zijn.
Zowel 6 maanden, 1 jaar of 3 jaren komen elders voor maar hier gewoon 2 jaar!

Ze moeten binnen 1 maand geld terug storten en je bent niet verplicht een andere wel leverbare uit te zoeken.
Dreig met gerechtelijke kosten zoals elk Incasso bureau ook doet want zonder dit geld kun je ook nergens anders iets kopen en zou je een aanbieding mis kunnen lopen.

tijger1
door tijger1 - Nov 9, 2013 om 21:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar er moet dan toch een ordernummer zijn en zo. Zij hebben de verkoop ook nog geannuleerd, dus de gegevens zijn bekend.

Lees dit wat Consuwijzer hier over schrijft. Rechts kunt u ook een voorbeeldbrief aanklikken.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer