Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kl
klusman - 20-11-2013 12:33:12
Computers & Telefonie

Aanspraak maken op garantie ASUS

Ongeveer twee jaar terug heb ik bij de web-winkel digitique in zutphen een asus-moederbord gekocht met 3 jaar garantie.
sinds juli j.l. is deze defect. sinds dat moment probeer ik dit ding gerepareerd te krijgen.
hiervoor heb ik een rmanr. nodig. echter het bedrijf digitique geeft niet thuis. ze zijn niet bereikbaar. zowel telefonisch als per e-mail.
ik heb, ook al in juli contact opgenomen met asus, maar die weigert te repareren, omdat het via de leverancier moet.
wat kan ik ondernemen?