Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

deexpert
deexpert - 29-11-2013 12:13:00
Geldzaken & Recht

Internetbankieren bij ABN-AMRO

Zijn er meer gebruikers van internetbankieren bij abn-amro die na het klikken op de inlogbutton, op het menu na, een blank scherm krijgen?

volgens de bank komt dit door internet explorer. het zou door een fout van microsoft komen. ik kreeg het advies om chrome te installeren.

weet iemand misschien een andere oplossing zonder over te stappen op een andere browser.

bvd.