Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
tammeb - 22-12-2013 20:34:58
Computers & Telefonie

Laptop kapot, Saturn beroept zich op valschade.

Mijn dochter heeft in april van dit jaar een acer laptop gekocht bij saturn. twee weken geleden zat er aan de linkerkant ineens een grote zwarte vlek in het beeldscherm, alle pixels waren zwart of weg. mijn dochter heeft de laptop ter reparatie aan saturn aangeboden en daar zeggen ze nu dat het servicecentrum van acer val- of stootschade c.q. druk/beknelling c.q. verkeerd gebruik of forceren heeft geconstateerd en dat de reparatie derhalve niet onder de garantie valt. de reparatiekosten bedragen bijna 200 euro. mijn dochter bezweert me dat de laptop nooit is gevallen of ergens tegenaan is gestoten, ze heeft hem keihard nodig voor school en heeft 'm buitenshuis altijd in een laptoptas.
wat is de beste volgorde van handelen?
eerst een aangetekende brief sturen waarin we het vallen of stoten met klem ontkennen en alsnog eisen dat de laptop kostenloos binnen de garantie wordt gerepareerd?
of de laptop terugvragen en bij een onafhankelijke reparateur laten onderzoeken of er bewijzen zijn voor stoot- of valschade?