Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tj
tjitskedegraaf - 30-12-2013 15:01:49
Geldzaken & Recht

post nl

Hallo, ik kreeg zaterdag 28dec een (door post nl medewerker opengescheurde) kerstkaart. in de envelop hoorde 2 kadokaarten te zitten (waarde150 euro) de kadokaarten waren weg, de hoesjes, waar het in had gezeten en de kerstkaart zelf waren er wel. de envelop zat nu in een dicht doorzichtig plastic zakje van post nl, met een briefje erbij waarin stond, het spijt ons te moeten melden dat uw postzending incompleet en beschadigd is. deze schade is waarschijnlijk ontstaan tijdens de postverwerking, excuses voor t ongemak. ik heb post nl vandaag aan de telefoon gekregen en ze hebben er een melding van gemaakt, maar gaan geen onderzoek doen. en ze gaan ook de 150 euro niet vergoeden. ik heb ook de politie gesproken, heb voor 6 januari een afspraak om aangifte te doen, maar zei de politiemedewerkster, ze gaan toch verder niets onderzoeken. wat kan ik nu nog doen?