Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

czar
czar - 13-02-2014 12:16:40
Huishouden & Energie

Enexis

Dit is geen vraag, maar meer een tip.
wil je vanuit het buitenland met enexis bellen, of wil je goedkoper dan het 0900 nummer bellen, bel dan naar 088-8573565
dat is de klachten-service, die geen service is.
ik moet 290 euro betalen voor heraansluitingskosten terwijl ik onterecht ben afgesloten i.v.m. een sanering, waarvoor weer een derde partij is ingehuurd. dat het onterecht is, is tot 3x toe bevestigd door enexis. maar ik moet het toch betalen, want zo zit het in hun systeem.
en nu komt het: ik kan dat bedrag niet overmaken, ik moet dat aan de deur pinnen. want anders kunnen ze het niet verwerken in hun systeem, omdat er geen factuur is. begrijpt u het nog? het betreft een geerfde woning en ik woon in het buitenland. alle rekeningen zijn voldaan, ook tot 3x toegegeven door enexis. ik betaal al 2,5 jaar netwerkkosten voor gas terwijl het netwerk is afgesloten. telefonisch zijn ze alleen met enorme omwegen te bereiken en ook dat wordt bevestigd door de klantenservice. ""we horen die klacht wel vaker", maar ze doen er dus niks mee.

dit wordt een hele lange strijd met een klote-bedrijf waarvoor je dus niet kunt kiezen, je zit immers vast aan je netwerkbeheerder.