Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Anoniempje202
Anoniempje202 - 19-04-2014 17:51:21
Computers & Telefonie

Vodafone ( Alex van afd. betalingen te Amersfoort)

Geachte heer/mevrouw

ik mail namens mijn moeder: zij belde vandaag naar vodafone. mijn broertje heeft sinds maand ongeveer problemen met zijn iphine 5 er is iets mis met de wifi antenne. het is nu voor de tweede keer opgehaald voor reparatie. mijn broertje is vorige maand over zijn internet bundel gegaan. volgens medewerker van vodafone alex ( die zijn achternaam niet wilde zeggen) van afdeling betalingen te amersfoort aangegeven dat hij sms'je heeft ontvangen.dit heeft hij nooit gehad, mijn zoon is 18 jaar en gaat niet voor de lol over internet bundel heen als hij sms'je krijgt. dhr alex was onprofessioneel, klantonvriendelijk, ging graag in discussie, praat door een klant heen, kent de term " klant is koning " niet. mijn moeder betaalt 55 euro per maand voor mijn broertje we kunnen daarvoor service en stuk dienstverlening terug verwachten. ik krijg alleen medewerker met attitude en denken dat ze aandelen hebben in het bedrijf. ik verwacht dat vodafone meedenkt en met oplossingen komt.

ik ben zelf gelukkig geen vodafone klant, maar wat een slecht, onprofessioneel, oplichters zijn het. internet door laten lopen om geld ober de rug van je klant te verdienen. jullie kunnen iets leren van telfort die sluiten internet af als je over je internet bundel heen bent.

ik ben benieuwd of iemand van vodafone op een normaal professioneel manier mij kan helpen