Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

forever-nl
forever-nl - 24-06-2014 09:13:54
Huishouden & Energie

Ikea banken bij grof vuil na 6 maanden

Iets meer dan een half jaar geleden heb ik twee banken besteld bij ikea, de rest van mijn huis staat ook vol ikea spullen. van bestek tot bureau het is allemaal van ikea.

helaas zijn bij een verhuizing recentelijk twee zitkussens van de banken zoek geraakt. ik wilde nog wat extra meubels bestellen, en hoopte dat ikea dan ook twee nieuwe zitkussens voor mij had (gewoon tegen betaling van een redelijk bedrag wat mij betreft).

helaas bleek dat niet mogelijk, ik heb later nog een keer gebeld met de afdeling klachtafhandeling maar kreeg hetzelfde antwoord.

ik begrijp dat ik ikea niks kan verplichten, het is immers niet hun schuld dat de kussens verloren zijn gegaan. toch zit het mij niet lekker, de banken worden wereldwijd verkocht en er gaan er vermoedelijk 'duizenden' over de 'toonbank'. maar twee nieuwe kussens leveren, dat is niet mogelijk. ik moet maar nieuwe banken aanschaffen en deze van bij elkaar ruim €500 euro kunnen na een half jaar bij het grofvuil.

mijn bestelling van weer zo'n €1500 euro laat ik nu maar zitten... stel er gaat na een week een onderdeeltje kapot door mijn eigen schuld...