Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

am
amb_1 - 06-12-2014 00:26:17
Geldzaken & Recht

Schending privacy door Vodafone

2weken geleden had ik telefonisch het pakket van vodafone thuis afgenomen. nog dezelfde dag kreeg ik per mail een bevestiging met al mijn gegevens + de gemaakte afspraken. tot mijn schrik, stond er een heel ander adres + postcode! uit ervaring weet ik dat deze bevestigingen automatisch gegenereerd worden en dan naar dat adres worden gestuurd. een vreemde heeft nu dus: mijn naam, geboortedatum, emailadres, rekeningnummer, telefoonnummer!!! het is een lang verhaal, maar ik kom maar even to-the-point. dat pakket is nu geannuleerd. ik wil een tape van het gesprek. het cbp heeft mij verteld dat ik deze binnen 4 weken na dato wettelijk gezien mag opvragen. vodafone weigert dit, zonder opgave van reden. daarnaast wil ik helemaal niets meer met dit bedrijf te maken hebben. mijn mb abonnement loopt helaas nog door tot juli, maar door dit hele gedoe wil ik daar zsm vanaf. wat zijn mijn rechten? voetnoot: vodafone negeert mijn mails, ik ben al 3x in een winkel geweest.