Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
don45 - 20-03-2015 11:36:05
Vrije tijd & Tuin

Proefabonnement AD

Onlangs werd ik door het ad gebeld voor een proefabn. 5 euro voor 24 nummers.
toen ik vertelde dat ik momenteel van een proefabonnement al gebruik maakte vertelde de medewerkster dat is geen probleem ik kan u aansluitend nog een proefabonnement aanbieden voor 5 euro 24 nummers.
dit ging dan in op 6 maart en dit is per mail door het ad bevestigd.
nou :een week heb ik 2 kranten per dag ontvangen en afgelopen zaterdag 1 krant, ik dacht dat het nu wel goed zat. maandag heb ik nog een krant ontvangen en daarna stopte het.
mail gestuurd maar er veranderde niets dinsdag,woensdag en donderdag.
vrijdag gebeld en met heel veel moeite krijg je door een woud van bandjes iemand aan de lijn die verteld dat het abonnement is afgelopen en dat niet 2 keer een proefabn kan worden gegeven.
als je dan verteld dat dit zo wel is verkocht dan word gewoon opgehangen.
zeer slechte service van het ad en ik hoop dat ze me nooit meer bellen.
mogen ze ook niet daar ik vermeld sta in het belmeniet register.
kan dit zo maar, ze sluiten toch een overeenkomst af en die is toch voor beide partijen bindend.