Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
boldy1963 - 04-04-2015 19:31:46
Huishouden & Energie

Waardeloze service Mediamarkt klantenservice online

Wasmachine niet geplaatst ondanks aankoop extra bezorgservice.

onlangs begaf onze wasmachine het. wij direct een nieuwe besteld (beste uit de test, volgens de consumentenbond) bij mediamarkt met extra bezorgservice ((€ 15 extra), waarbij wasmachine wordt uitgepakt, stabilisatoren worden verwijderd, op de gewenste plaats aangesloten, en instructie. de oude wasmachine wordt afgevoerd.
op dinsdag 12.00 uur werd de nieuwe machine bezorgd.
wij hadden alleen niet de oude wasmachine afgekoppeld.
de bezorgers (van postnl): "maar dat doen wij niet."
mijn vrouw bood nog aan om de wasmachine te ontkoppelen, maar daar hadden de mannen geen oren naar. ze zetten de nieuwe nog ingepakt midden in de woonkamer (ze wilden hem recht voor de trap laten staan) en vertrokken lachend. (zo die hebben we even te pakken!)
om 13.00 belde ik met de klantenservice. "nee meneer, dat moet echt niet, we regelen dit onmiddellijk.kunt u wel nog een mailtje sturen met wat er precies is gebeurd?"
om 16.00 uur dit mailtje gestuurd met een foto. nog even gebeld, want het is wel erg vervelend, zo'n wasmachine in de woonkamer. ik gaf aan dat ik dit graag vandaag nog afgehandeld wil hebben. "nou meneer, we zijn ermee bezig" het lijkt me niet moeilijk om iemand opnieuw even 10 minuten langs te sturen.
om 19.00 weer gebeld. ik ben behoorlijk geïrriteerd, omdat mediamarkt niets van zich laat horen. "meneer, we zijn ermee bezig". een leidinggevende krijg ik niet te spreken.
weer gemaild dat ik in het geheel niet tevreden ben over deze gang van zaken. natuurlijk weer geen antwoord.
woensdag 16.00 uur weer gebeld: "we zijn ermee bezig".
nou ik heb daar niets van gemerkt. ik hoor en zie niets van mediamarkt. als ik een nieuwe had besteld was deze al bezorgd en geïnstalleerd (hopelijk). een mailtje gestuurd dat als dit vandaag niet is opgelost, ik de bestelling annuleer en men de wasmachine mag halen. 's avonds een retourlabel aangevraagd om de koop te annuleren
donderdag 16.00: weer gebeld. "we zijn ermee bezig". men is drie dagen bezig met iemand te regelen!!! dat is toch niet normaal.
ik geef aan de koop te annuleren. "o, dat was nog niet bekend!" terwijl ik dat toch de dag ervoor heb aangegeven. maar blijkbaar wordt de mail niet gelezen.
nu dus wel. ik geef aan dat ik de machine zo snel mogelijk weg wil hebben. vrijdag moet mogelijk zijn (bezorgen kan ook in 1 dag). de week erna zitten wij erg krap en kan pas donderdag. dus om 17.00 krijg ik een mailtje: ja, de wasmachine wordt vrijdag op gehaald. ik blij, eindelijk een bericht van mediamarkt en tijdens de paasdagen geen wasmachine in de woonkamer. in dat mailtje van mediamarkt staat ook het incident beschreven: alleen maar alle mailtjes die ik heb gestuurd, in het geheel niet wat mediamarkt heeft ondernomen om dit op te lossen. dus waarschijnlijk niets.
vrijdagmorgen: postnl stuurt mail: we komen dinsdag de wasmachine ophalen. ik bel dat we met mediamarkt vrijdag hebben afgesproken. nou, daar kunnen zij niets aan doen. het wordt dinsdag, net een dag dat wij niet kunnen.
weer naar mediamarkt gebeld: "ja wij kunnen daar niets aan doen. " weer gemaild dat ik dit niet netjes vind en dat je met mediamarkt niets kunt afspreken. ik krijg een mailtje terug: "ja wij vinden het ook jammer, maar kunnen niets doen. iets anders regelen is niet mogelijk.

hoezo service bij de mediamarkt?
dus nu staat dat ding hier 10 dagen in de woonkamer. ik ben benieuwd hoe de ophaaldienst van postnl reageert als ze via de achterom moeten lopen.