Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
koningsjpc - 06-04-2015 11:46:37
Huishouden & Energie

zeer slechte service van Bol.com

Eigenlijk geen vraag, maar een mededeling. je bestelt iets bij bol.com, in deze een gasbarbecue. vlgs. site and track and trace zou het artikel geleverd worden door post.nl en zou op zaterdag geleverd worden. bij track and trace op de bewuste zaterdag stond ineens vermeld, dat het artikel de dinsdag daarop geleverd zou worden. via diverse mails met bol.com kreeg ik vandaag (maandag) de klantenservice aan de telefoon, die mij doodleuk vertelde, dat het artikel niet meer op voorraad was en dat ik een tegoedbon van € 5,-- kon krijgen als compensatie, dit terwijl tijdens bestelling de site aangaf, dat het artikel op voorraad was en bovendien kreeg ik van track and tarce van post.nl de mededeling, dat het artikel eerst op zaterdag en daarna op dinsdag geleverd zou worden. als er koude douches bij kassa gegeven zou worden, dan zou bol.com van mij en ijskoude douche krijgen.