ko
door koningsjpc Apr 6, 2015 om 11:46
Huishouden & energie

Zeer slechte service van Bol.com

Eigenlijk geen vraag, maar een mededeling. Je bestelt iets bij Bol.com, in deze een gasbarbecue. Vlgs. site and track and trace zou het artikel geleverd worden door Post.nl en zou op zaterdag geleverd worden. Bij track and trace op de bewuste zaterdag stond ineens vermeld, dat het artikel de dinsdag daarop geleverd zou worden. Via diverse mails met Bol.com kreeg ik vandaag (maandag) de klantenservice aan de telefoon, die mij doodleuk vertelde, dat het artikel niet meer op voorraad was en dat ik een tegoedbon van € 5,-- kon krijgen als compensatie, dit terwijl tijdens bestelling de site aangaf, dat het artikel op voorraad was en bovendien kreeg ik van track and tarce van Post.nl de mededeling, dat het artikel eerst op zaterdag en daarna op dinsdag geleverd zou worden. Als er koude douches bij kassa gegeven zou worden, dan zou Bol.com van mij en ijskoude douche krijgen.

729 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2015 om 11:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Fijn dat u dat wilde mededelen, maar wat moeten we nu verder?

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 6, 2015 om 11:50
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Je had de barbecue van het weekend nodig?

ko
door koningsjpc - Apr 6, 2015 om 12:07
68 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik wilde dit alleen als mededeling doen, zodat iedereen weet, hoe Bol.com werkt. De barbecue had ik inderdaad dit weekend nog niet nodig en ik zou hem ook bij een ander kunnen bestellen. Dat had ik dus niet gedaan en ik voel me nu dus door Bol.com, alsmede de klantenservice helemaal niet geholpen.Het was dus ook in feite geen vraag, maar een mededeling. Ze bieden iets te koop aan, via track and trace komt de mededeling, dat het artikel eerst op zaterdag en daarna op dinsdag geleverd zou worden door Post.nl. Nu zegt Bol.com dat het artikel niet op voorraad is en niet geleverd kan worden en je wordt alleen maar afgescheept met een kadobon van € 5,-- en verder is het van "zoek het maar uit". en dit vind ik dus een heel erg slechte service en ik wil alleen andere forumleden opmerkzaam maken op het feit, hoe Bol.com werkt.

19
door 1953 - Apr 6, 2015 om 12:08
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Wordt het morgen geleverd door PostNL?

Daarvoor koop ik niets bij Bol.com. Sinds het in handen is van AHOLD, holding van o.a. AH, is de service blijkbaar bergafwaarts gegaan.

Koop liever in de winkel!

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2015 om 12:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nog nooit problemen gehad met Bol.

ko
door koningsjpc - Apr 6, 2015 om 12:20
68 Antwoorden / 4 Vragen
0

Bol.com zegt, dat het artikel niet meer op voorraad is en dat ik een kadobon kan krijgen van € 5,--, terwijl track and trace van Post.nl weer aangeeft, "levering 7-4 tussen 8.30 en 20.30 uur".
Ik heb overigens in het verleden ook nooit problemen gehad met Bol.com.

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2015 om 12:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Er worden duizenden pakketten verstuurd. Overal gaat weleens iets mis.

pi
door pieterwolters - Apr 6, 2015 om 12:59
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als ik het goed begrijp ben je er 5 euro op vooruit gegaan. Vanwaar dan het gezeik?

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2015 om 13:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@koningsjpc,

Morgen dus maar eens even afwachten. ;-)

ko
door koningsjpc - Apr 6, 2015 om 13:47
68 Antwoorden / 4 Vragen
0

Pieterwolters,
Helemaal geen gezeik, want het was voor mij een principe kwestie. De kadobon van € 5,-- heb ik dus ook geweigerd.

ro
door ron530 - Apr 6, 2015 om 14:01
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=koningsjpc schreef op maandag 6 apr 2015, 12:20]Bol.com zegt, dat het artikel niet meer op voorraad is en dat ik een kadobon kan krijgen van € 5,--, terwijl track and trace van Post.nl weer aangeeft, "levering 7-4 tussen 8.30 en 20.30 uur".
Ik heb overigens in het verleden ook nooit problemen gehad met Bol.com.
Post.nl gaat geen t&t aanmaken voor een pakket die er niet is. Het pakket zit al in het traject en wordt morgen 07-04 bij u afgeleverd.

pi
door pieterwolters - Apr 6, 2015 om 17:52
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=koningsjpc schreef op maandag 6 apr 2015, 13:47]Pieterwolters,
Helemaal geen gezeik, want het was voor mij een principe kwestie. De kadobon van € 5,-- heb ik dus ook geweigerd.

Het kan toch overal gebeuren dat er intern eens een keer wat fout gaat. Of gaat bij jou altijd alles foutloos? Gezeik dus.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
daveyd5444 - Apr 27, 2024 om 22:02
Geldzaken & recht

Waar is het pensioen gebleven van he Pannevis metaaltechniek bedrijf uit Utrecht?

Het bedrijf pannevis machinefabriekuit utecht  is opgeheven. Maar wie is nu de rechtsopvolger? Het pensieon is het poseidon fonds blijkbaar maar dat bestaat ook al niet meer. Wie weet waar dit pesioen heen is gegaan?  We lopen vast. Bedankt voor iedere tip die u kunt geven. Lees meer

empee
empee - Apr 27, 2024 om 20:44
Computers & telefonie

Pictogram op beginscherm plaatsen

Op mijn desktop met Windows 11 staan op het beginscherm meerdere pictogrammen, die ik vaak gebruik. Nu wil ik er eentje bij zetten, maar ik heb dat al zolang niet meer gedaan dat ik niet meer weet hoe dat moet. Wie kan en wil me helpen? Lees meer

Ye
Yennester - Nov 27, 2023 om 14:11
Winkels & webshops

Ervaringen met Poluno Amsterdam?

Ik heb wat besteld bij Poluno Amsterdam. Omdat ik een track&trace button kreeg die niet werkte en contact met klantenservice vreemd aanvoelde ben ik gaan zoeken bij revieuws. Later vond ik ergens in een mail een track&trace code, die me verwijst naar een buitenlandse site en de status al 11 dagen hetzelfde is.
Bij Trustpilot zijn heel veel klachten over deze webshop.
Oa over ver ... Lees meer