ko
door koningsjpc Apr 6, 2015 om 11:46
Huishouden & energie

Zeer slechte service van Bol.com

Eigenlijk geen vraag, maar een mededeling. Je bestelt iets bij Bol.com, in deze een gasbarbecue. Vlgs. site and track and trace zou het artikel geleverd worden door Post.nl en zou op zaterdag geleverd worden. Bij track and trace op de bewuste zaterdag stond ineens vermeld, dat het artikel de dinsdag daarop geleverd zou worden. Via diverse mails met Bol.com kreeg ik vandaag (maandag) de klantenservice aan de telefoon, die mij doodleuk vertelde, dat het artikel niet meer op voorraad was en dat ik een tegoedbon van € 5,-- kon krijgen als compensatie, dit terwijl tijdens bestelling de site aangaf, dat het artikel op voorraad was en bovendien kreeg ik van track and tarce van Post.nl de mededeling, dat het artikel eerst op zaterdag en daarna op dinsdag geleverd zou worden. Als er koude douches bij kassa gegeven zou worden, dan zou Bol.com van mij en ijskoude douche krijgen.

729 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2015 om 11:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Fijn dat u dat wilde mededelen, maar wat moeten we nu verder?

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 6, 2015 om 11:50
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Je had de barbecue van het weekend nodig?

ko
door koningsjpc - Apr 6, 2015 om 12:07
68 Antwoorden / 4 Vragen

Ik wilde dit alleen als mededeling doen, zodat iedereen weet, hoe Bol.com werkt. De barbecue had ik inderdaad dit weekend nog niet nodig en ik zou hem ook bij een ander kunnen bestellen. Dat had ik dus niet gedaan en ik voel me nu dus door Bol.com, alsmede de klantenservice helemaal niet geholpen.Het was dus ook in feite geen vraag, maar een mededeling. Ze bieden iets te koop aan, via track and trace komt de mededeling, dat het artikel eerst op zaterdag en daarna op dinsdag geleverd zou worden door Post.nl. Nu zegt Bol.com dat het artikel niet op voorraad is en niet geleverd kan worden en je wordt alleen maar afgescheept met een kadobon van € 5,-- en verder is het van "zoek het maar uit". en dit vind ik dus een heel erg slechte service en ik wil alleen andere forumleden opmerkzaam maken op het feit, hoe Bol.com werkt.

door 1953 - Apr 6, 2015 om 12:08
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Wordt het morgen geleverd door PostNL?

Daarvoor koop ik niets bij Bol.com. Sinds het in handen is van AHOLD, holding van o.a. AH, is de service blijkbaar bergafwaarts gegaan.

Koop liever in de winkel!

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2015 om 12:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog nooit problemen gehad met Bol.

ko
door koningsjpc - Apr 6, 2015 om 12:20
68 Antwoorden / 4 Vragen

Bol.com zegt, dat het artikel niet meer op voorraad is en dat ik een kadobon kan krijgen van € 5,--, terwijl track and trace van Post.nl weer aangeeft, "levering 7-4 tussen 8.30 en 20.30 uur".
Ik heb overigens in het verleden ook nooit problemen gehad met Bol.com.

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2015 om 12:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er worden duizenden pakketten verstuurd. Overal gaat weleens iets mis.

pi
door pieterwolters - Apr 6, 2015 om 12:59
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik het goed begrijp ben je er 5 euro op vooruit gegaan. Vanwaar dan het gezeik?

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2015 om 13:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@koningsjpc,

Morgen dus maar eens even afwachten. ;-)

ko
door koningsjpc - Apr 6, 2015 om 13:47
68 Antwoorden / 4 Vragen

Pieterwolters,
Helemaal geen gezeik, want het was voor mij een principe kwestie. De kadobon van € 5,-- heb ik dus ook geweigerd.

ro
door ron530 - Apr 6, 2015 om 14:01
4084 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=koningsjpc schreef op maandag 6 apr 2015, 12:20]Bol.com zegt, dat het artikel niet meer op voorraad is en dat ik een kadobon kan krijgen van € 5,--, terwijl track and trace van Post.nl weer aangeeft, "levering 7-4 tussen 8.30 en 20.30 uur".
Ik heb overigens in het verleden ook nooit problemen gehad met Bol.com.
Post.nl gaat geen t&t aanmaken voor een pakket die er niet is. Het pakket zit al in het traject en wordt morgen 07-04 bij u afgeleverd.

pi
door pieterwolters - Apr 6, 2015 om 17:52
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=koningsjpc schreef op maandag 6 apr 2015, 13:47]Pieterwolters,
Helemaal geen gezeik, want het was voor mij een principe kwestie. De kadobon van € 5,-- heb ik dus ook geweigerd.

Het kan toch overal gebeuren dat er intern eens een keer wat fout gaat. Of gaat bij jou altijd alles foutloos? Gezeik dus.