Zeer slechte service van Bol.com
Eigenlijk geen vraag, maar een mededeling. Je bestelt iets bij Bol.com, in deze een gasbarbecue. Vlgs. site and track and trace zou het artikel geleverd worden door Post.nl en zou op zaterdag geleverd worden. Bij track and trace op de bewuste zaterdag stond ineens vermeld, dat het artikel de dinsdag daarop geleverd zou worden. Via diverse mails met Bol.com kreeg ik vandaag (maandag) de klantenservice aan de telefoon, die mij doodleuk vertelde, dat het artikel niet meer op voorraad was en dat ik een tegoedbon van € 5,-- kon krijgen als compensatie, dit terwijl tijdens bestelling de site aangaf, dat het artikel op voorraad was en bovendien kreeg ik van track and tarce van Post.nl de mededeling, dat het artikel eerst op zaterdag en daarna op dinsdag geleverd zou worden. Als er koude douches bij kassa gegeven zou worden, dan zou Bol.com van mij en ijskoude douche krijgen.
Ik wilde dit alleen als mededeling doen, zodat iedereen weet, hoe Bol.com werkt. De barbecue had ik inderdaad dit weekend nog niet nodig en ik zou hem ook bij een ander kunnen bestellen. Dat had ik dus niet gedaan en ik voel me nu dus door Bol.com, alsmede de klantenservice helemaal niet geholpen.Het was dus ook in feite geen vraag, maar een mededeling. Ze bieden iets te koop aan, via track and trace komt de mededeling, dat het artikel eerst op zaterdag en daarna op dinsdag geleverd zou worden door Post.nl. Nu zegt Bol.com dat het artikel niet op voorraad is en niet geleverd kan worden en je wordt alleen maar afgescheept met een kadobon van € 5,-- en verder is het van "zoek het maar uit". en dit vind ik dus een heel erg slechte service en ik wil alleen andere forumleden opmerkzaam maken op het feit, hoe Bol.com werkt.
Wordt het morgen geleverd door PostNL?
Daarvoor koop ik niets bij Bol.com. Sinds het in handen is van AHOLD, holding van o.a. AH, is de service blijkbaar bergafwaarts gegaan.
Koop liever in de winkel!
Bol.com zegt, dat het artikel niet meer op voorraad is en dat ik een kadobon kan krijgen van € 5,--, terwijl track and trace van Post.nl weer aangeeft, "levering 7-4 tussen 8.30 en 20.30 uur".
Ik heb overigens in het verleden ook nooit problemen gehad met Bol.com.
Pieterwolters,
Helemaal geen gezeik, want het was voor mij een principe kwestie. De kadobon van € 5,-- heb ik dus ook geweigerd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waar is het pensioen gebleven van he Pannevis metaaltechniek bedrijf uit Utrecht?
Het bedrijf pannevis machinefabriekuit utecht is opgeheven. Maar wie is nu de rechtsopvolger? Het pensieon is het poseidon fonds blijkbaar maar dat bestaat ook al niet meer. Wie weet waar dit pesioen heen is gegaan? We lopen vast. Bedankt voor iedere tip die u kunt geven. Lees meer
Pictogram op beginscherm plaatsen
Op mijn desktop met Windows 11 staan op het beginscherm meerdere pictogrammen, die ik vaak gebruik. Nu wil ik er eentje bij zetten, maar ik heb dat al zolang niet meer gedaan dat ik niet meer weet hoe dat moet. Wie kan en wil me helpen? Lees meer
Ervaringen met Poluno Amsterdam?
Ik heb wat besteld bij Poluno Amsterdam. Omdat ik een track&trace button kreeg die niet werkte en contact met klantenservice vreemd aanvoelde ben ik gaan zoeken bij revieuws.
Later vond ik ergens in een mail een track&trace code, die me verwijst naar een buitenlandse site en de status al 11 dagen hetzelfde is.
Bij Trustpilot zijn heel veel klachten over deze webshop.
Oa over ver
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer