Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
parfty - 03-11-2015 13:48:28
Geldzaken & Recht

Dell stort mijn geld niet terug.

Ik heb op 26 augustus bij dell een laptop bestelt. na een paar dagen werd mijn bestelling geannuleerd. ze hadden iets niet op voorraad dus moest ik bellen om te vragen om het geld terug te storten. ik kreeg heel snel een mailtje met welke gegevens ze nodig hadden en dat heb ik gedaan.

na ongeveer een 2 weken werd mijn geld overgemaakt. ik had dit niet ontvangen en liet het dell weten. hier uit bleek dat ze een cijfer miste van mijn iban nummer. ondertussen zijn in totaal 10 weken verder en ik heb mijn geld nog niet ontvangen.

zijn er misschien mensen die advies hebben wat ik zou kunnen doen?