Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donna
donna - 10-11-2015 13:58:26
Computers & Telefonie

Twee keer betalen bij Ziggo

Ik betaalde een rekening van ziggo, maar er leek wat fout te gaan met de overboeking. contact opgenomen met ziggo, daar wordt gezegd dat ik het nog maar een keer moet betalen. mocht het dubbel betaald zijn dan wordt het volgens deze medewerker direct automatisch weer teruggestort. ik heb nog een keer betaald en naar nu blijkt was het de eerste keer toch overgeschreven. automatisch terugbetalen gebeurt niet, er werd gezegd dat ik het geld kon laten staan voor de volgende betaling. na heel veel moeite en een ontzettend norse helpdeskmedewerker wordt dan gezegd dat het na vijf dagen zal worden gestort. dat gaat dus nog langer duren voor het op mijn rekening staat.
intussen sta ik rood en moet ik rente betalen. we hebben nu eenmaal niet allemaal voortdurend geld over.
wat kan ik doen?