Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
george159 - 17-11-2015 17:08:55
Computers & Telefonie

Prijsverhoging T-mobile na einde contract

Ik heb een conflict met t-mobile. ik had al jaren een sim-only contract bij hun voor 8-, euro per maand. nu was in juli jl. het contract afgelopen en zag ik medio september dat ze het contract verhoogt hadden naar 20.- euro per maand. mij is nooit iets hiervan gemeld of gevraagd of ik dit wel wilde of dat ik een andere optie zou willen, cq een andere provider. ik heb hun daarover meteen gebeld, maar hun begonnen meteen over dat het (opeens) over een korting ging en dat ik gewoon het nieuwe maand bedrag moest betalen. ik heb dit geweigerd, de aut. incasso terug laten boeken en alleen betaald min 12, - euro verhoging. hun willen nu dat ik gewoon de volle mep betaal. ik ben trouwens ook toen meteen naar een nieuwe provider gegaan voor 8,- per maand. moet ik nu ondanks dat ik nergens toestemming voor gegeven heb evengoed die 12,- verhoging evengoed betalen???