Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
ingridscorpio - 25-11-2015 23:49:13
Auto & Vervoer

Klacht over Schiphol Taxicentrale

Waar heen om klacht taxi bedrijf in behandeling te laten nemen?
schiphol taxicentrale neemt onze klacht niet in behandeling.

heenreis,chauffeur gooit de koffer op uitgetrokken handvat. een bus vol met deuken, en onderweg de nodige storingen aan de bus.meermalen stil gestaan op de vluchtstrook. schokdemping was schijnbaar niet aanwezig...
terugreis,bij het afgesproken meetingpoint, 1e telefoongesprek 22.24
we staan verkeerd!?? en moeten naar vertrekhal 3, uitgang c.
de taxichauffeur kan de taxi niet onbeheerd laten om naar binnen te komen.
2e telefoongesprek 22.33
de taxi staat met een lekke band op de a4 al 45 minuten op de anwb te wachten. er is een 2e taxi onderweg, duurt half uurtje.
in vertrekhal 3 staan wij niet geheel op ons gemak. vele zwaar bewapende marechaussees lopen hier rond. er is ook een pier afgesloten op schiphol. reden is op dat moment nog onduidelijk.
http://www.nu.nl/binnenland/4130405/alarm-telefoonhoesje-schiphol.html

wij staan binnen bij toegangsdeur c. zwaar bewapende marechaussees in hal en schipholmedewerkers sluiten de uitgang af.onduidelijk of dit enkel wegens schoonmaak is, of dat er wat anders aan de hand is. elk moment kan de taxi komen en wij gaan maar buiten wachten.
3e telefoongesprek 23.07
waar blijft de taxi?hier kan ze geen antwoord op geven, de taxi kan namelijk niet gebeld worden...die rijdt. vreemd, daar de meeste taxi’s tegenwoordig zijn uitgerust met bleu toot verbindingen en handsfree bel-mogelijkheden!
ik leg uit dat we duidelijkheid willen over de wachttijd, we staan namelijk ook buiten, het is koud en het regent.
mijn uitleg over marechaussees en de afgesloten deur schijnt ze niet te willen geloven.
vriend neemt de telefoon van mij over. de voortdurende onduidelijkheid over de taxi heeft ons zeker wat geïrriteerd gemaakt, we zijn moe van een lange reis, willen naar huis en staan buiten. vriend zegt dat hij duidelijkheid wil, en dat er binnen een kwartier een taxi dient te zijn. wij zijn klant, hebben betaald en het bedrijf kan niet leveren waarvoor betaald is.
de betreffende medewerkster ervaart dit als een ‘bedreiging’ en verbreekt de verbinding.

4e telefoongesprek 23.10
ik bel direct terug, dit kan toch niet!
de medewerkster is boos, en eist excuus van vriend. van enige bedreiging / onheuse bejegening of grof taalgebruik etc is geen enkele sprake geweest, dus nee waarom zou er van onze kant een excuus moeten komen!
als ik opmerk dat ze ook rekening kan houden met onze kant van de zaak, wij staan al lange tijd te wachten op de taxi/ onduidelijk hoe lang nog / buiten / kou / regen / marechaussees – dreiging van ...?? enz enz
volgens haar draai ik de zaak om!?? en staat zij in haar recht. zij eist excuus en anders komt er geen taxi, die wordt namelijk terug geroepen en het geld bent ik kwijt... het heeft geen zin om hier nog over terug te bellen en nogmaals de betaling krijgt u niet terug, dat geld bent u kwijt. hierop verbreekt zij weer de verbinding.

op 2x ingediende klachten komt geen enkele reactie. via het landelijk meldpunt taxiklacht het ook geprobeerd. zij zouden er op toezien dat er binnen 3 weken inhoudelijk gereageerd zou worden. ook van taxiklacht niets gehoord.
standaard reactie taxi wereld...?

de 55 euro wil ik terug. een vooraf betaalde dienst is niet uitgevoerd. een excuus hoef ik niet van ze, dat heeft met deze arrogante houding geen enkele waarde. voor de absurde, onbehoorlijke houding van de medewerkster ... geen woorden voor!

maar wat nu??