Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

o.
o.westmijze - 02-12-2015 11:11:25
Computers & Telefonie

extra kabels en kosten bij vodaphoneabonnement

Wij hebben al glasvezel kabels en hebben bij een verkoper van vodaphone een abonnement afgesloten. zij heeft toen niet vermeld dat er gaten in de muur moesten worden geboord en een extra stopcontact in de meterkast. vodaphone zegt ja de verkopers zijn niet technisch zij verkopen gewoon een product. en ze vertelden ook dat ze veel problemen hadden om goede verkopers te vinden. en u kon dat lezen in de voorwaarden. maar ik ben ook niet technisch dus ik wist dat ook niet. nu kan ik niet eens kosteloos mijn abonnement annuleren. en wat er ook gaat gebeuren de kosten zijn voor mijn rekening . dat is toch vreemd.