Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Se
SebastiaanP - 05-12-2015 13:46:03
Elektronica & TV

Waarom kan Ziggo de datum van een automatische incasso niet aanpassen?

mijn automatische incassodatum van ziggo is precies twee dagen voordat mijn salaris wordt gestort. ik vind dit onhandig. toen ik ziggo vroeg dit aan te passen, kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelik was. ze delen de klanten in groepen en koppelen een afschrijftermijn aan een bepaalde groep. eenmaal is zo n groep geplaatst, kan de datum niet worden aangepast. 


waarom wil ziggo dit niet? waarom willen ze een klant niet tegemoet komen? heb je hier als klant iets over te zeggen (rechten)?