Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
januitgroningen - 10-12-2015 13:25:06
Computers & Telefonie

TELE2

in september overgestapt naar ziggo. gebruikgemaakt van de zgn overstapservice. maar tot een officiële brief van tele2 kwam het nooit! wel, een 2-tal mailtjes ontvangen. zgn commercie. 'jammer dat u weggaat' en 'we hebben uw overstapverzoek ontvangen' uiteindelijk tussendoor nog 3 x telefonisch gesproken met tele2. deze gesprekken zijn opgenomen. dit omdat ik een aanmaning had  ontvangen etc. heel bizar. terwijl de abonnementskosten tot de einddatum van het abonnement en zelfs daaroverheen keurig zijn betaald. dus in principe ontvang ik van tele2 nog een restitutie. inmiddels ruim 2 maanden verder is mijn dossier overdragen aan bos incasso. ik zie dit met vertrouwen tegemoet. overigens was ik 7.5 jaar abonnee bij tele2.


ik overweeg wel een klacht bij de acm. mijn zaak staat niet op zich. het internet staat er vol mee met deze praktijken. het kan niet zo zijn, dat als tele2 administratief in gebreke blijft, de (ex)klant daarvan de dupe wordt. bovendien lijkt het alsof bos incasso onder één paraplu speelt met tele2. door in hun vraag/antwoord rubriek/forum al suggestief te reageren op de problemen van tele2, als mijn eigen sores toegebracht door tele2! 


de rompslomp die je ervan hebt. bah! omdat ik iedereen langs deze weg wil waarschuwen voor de praktijken van tele2.