Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ton schaaf
ton schaaf - 08-01-2016 20:47:19
Elektronica & TV

Ziggo teletekst

Onlangs een horizon mediabox van ziggo aangeschaft. teletekst pagina's verdwijnen soms gedurende 10 seconden of er verschijnt slechts een halve pagina. daarna is de tekst weer leesbaar. doorbladerfunctie is gebrekkig, ook met de rode knop "volgende pagina". op een andere analoge tv (kabel) blijkt er geen enkel probleem.
op naar de ziggo-winkel. antwoord aldaar: ziggo ondersteunt teletekst niet meer, een verouderde techniek, die gaat verdwijnen. de meeste kijkers bekijken volgens de ziggo-medewerker nieuws op hun smartfoon. wij kunnen u niet helpen!!
gisteren nog ion de krant gelezen dat ruim twee miljoen nederlanders vrijwel dagelijks teletekst gebruiken. hoe zo verouderde en verdwijnende techniek? tijdens de aanschaf van de mediabox werd over de gebrekkeige teletekstfunctie niet gesproken.
ben ik met een kluitje in het riet gestuurd ? hebben meer mensen problemen met horizon teletekst?

met vriendelijke groet,

ton schaaf.