Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

koekeloer
koekeloer - 18-01-2016 12:45:53
Auto & Vervoer

Volkswagen Golf VII, Navigatiesysteem geeft al 6 maanden probleem, PON zwijgt

Een half jaar geleden heb ik een gebruikte vw golf vii gekocht. al sinds het begin heb ik problemen met het standaard volkswagen navigatiesysteem: het valt geregeld helemaal uit, het hangt, etc.
ik heb dit gelijk gemeld en via mijn locale dealer is er nu al 5 maanden contact met de vw importeur pon. deze weigert tot nu toe het probleem aktief aan te pakken. eerst moesten ze een officiele melding hebben, toen die er was heb ik van alles https://www.youtube.com/playlist?list=pllpkrg09ikcnapkrscx0mc103h5wfo5lp" target="_blank">filmpjes gemaakt, maar pon weigert deze te bekijken. weer een paar maanden later is de auto 1 week in leusden geweest, met als resultaat dat dit nu plotseling wel al bekende problemen waren. nu is het alweer 2 maanden later, maar geen enkel uitzicht op een oplossing (volgens pon moet panasonic een software correctie maken, aangezien het het navigatiesysteem voor volkswagen is geproduceert door panasonic).

hoe kan ik zorgen dat de problemen worden opgelost of zo niet, wat zijn dan mijn rechten ?