Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ss
ssontrop - 19-02-2016 15:51:56
Vakantie & Reizen

Terugbetaling vueling

Ik heb in oktober 2015 twee vliegtickets geboekt naar rome, vanaf amsterdam. in november 2015 ontving ik per email een bericht dat de datum van de heenvlucht gewijzigd was.
vervolgens had ik de keuze om deze nieuwe datum te accepteren of om mijn volledige geld terug te vragen.
ik heb ervoor gekozen om het volledige geld terug te vragen.

echter is op 27 december 2015 bevestigd dat het geld via ideal binnen 30 dagen op mijn rekening zou staan. dit is echter nooit gebeurd. 
hoelang mag vueling airlines erover doen? zijn er officiele richtlijnen/regels m.b.t. het terugbetalen van het bedrag? ik heb klantenservice meerdere malen benaderd, maar zij kunnen alleen maar een melding maken en verder niks.