Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mariannejoop - 30-03-2016 22:41:23
Computers & Telefonie

ZIGGO WEIGERT ONS ALS KLANT

Ziggo probleem ; !!!
 
wij gaan per 2 mei verhuizen naar rotterdam en willen daar graag een ziggo abonnement afsluiten ! 
 
nu worden wij ....geweigerd ....!!!!!! ja.....je leest het goed .....ze weigeren  ons als  nieuwe klant , 
omdat de vorige bewoner ( een huurder!) van dit pand niet zijn abonnement heeft beëindigd en naar schijnt een betalingsachterstand heeft . daar hebben wij natuurlijk niets mee te maken...wij kennen deze persoon niet eens, omdat wij de woning niet van deze persoon hebben gekocht  ;hij/zij was de  huurder van deze woning , maar wij hebben deze woning gekocht  van een investeringsmaatschappij . 
het is natuurlijk van de gekke, dat omdat ziggo een betalingsprobleem heeft met zijn klant , dat wij daar de dupe  van zijn !!!! 
wij moeten een inschrijving in het nieuwe pand kunnen overleggen ....dat betekent , dat wij pas na de ondertekening bij de notaris , dit kunnen overleggen , dat dan pas de aanvraag kan worden ingediend , dat wij dus een maand zonder telefoon, internet en televisieaansluiting zouden zitten . dat kan toch niet ???????