ma
door mariannejoop Mar 30, 2016 om 22:41
Computers & telefonie

ZIGGO WEIGERT ONS ALS KLANT

ZIGGO PROBLEEM ; !!!

 

Wij gaan per 2 mei verhuizen naar Rotterdam en willen daar graag een ZIGGO ABONNEMENT AFSLUITEN ! 

 

Nu worden wij ....GEWEIGERD ....!!!!!! Ja.....je leest het goed .....ze WEIGEREN  ons als  nieuwe klant , 

omdat de VORIGE bewoner ( een huurder!) van dit pand niet zijn abonnement heeft beëindigd en naar schijnt een betalingsachterstand heeft . Daar hebben wij natuurlijk niets mee te maken...wij kennen deze persoon niet eens, omdat wij de woning niet van deze persoon hebben GEKOCHT  ;hij/zij was de  HUURDER van deze woning , maar wij hebben deze woning GEKOCHT  van een investeringsmaatschappij . 

Het is natuurlijk van de gekke, dat omdat ZIGGO een betalingsprobleem heeft met zijn klant , dat wij daar de dupe  van zijn !!!! 

Wij moeten een inschrijving in het nieuwe pand kunnen overleggen ....dat betekent , dat wij pas na de ondertekening bij de notaris , dit kunnen overleggen , dat dan pas de aanvraag kan worden ingediend , dat wij dus een maand ZONDER telefoon, internet en televisieaansluiting zouden zitten . DAT KAN TOCH NIET ???????

3789 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

emcede
door emcede - Mar 30, 2016 om 23:38
960 Antwoorden / 4 Vragen
0

U hoeft niet zo te schreeuwen! (hoofdletters)

Ziggo heeft geen plicht u te accepteren, maar u heeft wel het recht bij een ander bedrijf een contract af te sluiten.

getty
door getty - Mar 31, 2016 om 07:12
4179 Antwoorden / 10 Vragen
1

Dien een schriftelijke klacht in .

sy
door sylvia_71 Mar 31, 2016 om 11:15
288 Antwoorden / 0 Vragen

Hoezo een klacht indienen? Ziggo staat volledig in zijn recht hoor. Vraagsteller heeft netjes een reactie ontvangen waarin wordt aangegeven wat hij of zij moet doen om klant te kunnen worden. Zo simpel is het. Een klacht indienen? Wat een flauwekul zeg.

jo
door jorisw - Mar 31, 2016 om 09:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

In Rotterdam zullen ze toch ook wel eens van KPN/Vodafone/Telfort e.d. gehoord hebben?

Gr
door Grunn1 - Mar 31, 2016 om 11:00
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Het is natuurlijk van de gekke dat u hier zo loopt te schreuwen.
Ziggo staat volledig in zijn recht maar geeft u wel de mogelijkheid om klant te worden nadat u na de ondertekening bij de notaris bent geweest. Normaal gesproken wordt iemand dan ook pas eigenaar van een pand en krijgt ook dan pas de sleutel en zal dan ook niet een maand zonder telefoon e.d. zitten.
Als de vorige bewoner ook een betalingsachterstand heeft gehad bij een energie leverancier en u wilt dezelfde leverancier dan kunt u ook daar problemen verwachten.

sy
door sylvia_71 - Mar 31, 2016 om 11:12
288 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor. Daardoor wordt je echter niet van je probleem geholpen. Ziggo, en welke aanbieder dan ook, bepaalt of iemand wel of geen klant mag worden van het bedrijf. Niet jij! Dus heb jij een probleem. Jij moet als nieuwe klant gewoon bewijzen dat jij niets te maken hebt met de vorige huurder/bewoner/eigenaar.Of je een huis wel of niet gekocht hebt. Omdat je een huis gekocht hebt, ben je interessanter????

Hoezo zit je dan een maand zonder diensten? Dan zeg je je huidige abonnementen toch later op. Paar dagen zonder internet, telefoon en televisie is geen wereldramp. Tsjone jonge. Je bent nog niet de officiele bewoner, dus dat is logisch. Je kunt pas diensten aanvragen wanneer het pand op jouw of partners naam staat. En niet eerder. Wat is hier niet duidelijk aan? 

Ik hoop voor je dat de vorige huurder geen betaalachterstanden heeft bij andere bedrijven waar jij straks abonnementen bij wil afsluiten. Denk maar aan gas, water en licht enz enz....dus bereid je maar voor, want het is jouw/jullie probleem!

Apetjoek
door Apetjoek Mar 31, 2016 om 14:18
234 Antwoorden / 16 Vragen

Ik hoop voor je dat de vorige huurder geen betaalachterstanden heeft bij andere bedrijven waar jij straks abonnementen bij wil afsluiten. Denk maar aan gas, water en licht enz enz....dus bereid je maar voor, want het is jouw/jullie probleem!

Echt niet  omdat een ander niet betaald schuift dit probleem niet door op andermans bordje sjonge sjonge ,en je hoeft niet zo vreemd te doen hoor jouw antwoord is echt zo 1970!

sy
door sylvia_71 Mar 31, 2016 om 14:37
288 Antwoorden / 0 Vragen

Echt wel. Het wordt niet op het bordje geschoven van de vraagsteller, want hij of zij wordt niet of nergens verplicht om de betaalachterstanden te betalen. Dat zou wat zijn, iemands andere rekeningen te betalen waar je niets mee te maken hebt!? Daar gaat het niet over.

Vraagsteller is straks nieuwe bewoner van het adres, dus de provider, in dit geval Ziggo, geeft aan wat vraagsteller moet doen om zich aan te kunnen melden als nieuwe abonnee. Niets meer en niets minder. Gewoon een hoop geschreeuw om helemaal niks. Je bent zelf vreemd als je dit niet kunt snappen.

edison
door edison - Mar 31, 2016 om 13:57
64 Antwoorden / 0 Vragen
1

U kunt wel van goede wil zijn, maar op dat adres zat iemand die dat niet was en wie zegt Ziggo dat er zonder schriftelijke bevestiging niet weer iemand de boel op dat adres zit te bedonderen, een ja woord is tegenwoordig niet altijd meer goed genoeg, de goeie moet het ontgelden voor de kwade....

su
door summerflower - Mar 31, 2016 om 15:03
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik snap wel dat Ziggo er problemen mee heeft omdat ze niet kunnen controleren of de nieuwe huurder/koper niet dezelfde is als voorheen. Dat kunnen ze pas als alles officieel is. Maar evengoed vind ik het geen stijl. Ze kunnen dit ook controleren via een andere weg. De verhuurder weet toch dat die man verhuisd is bijvoorbeeld. En de gemeente.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

He
Henk Heshof - Jun 24, 2024 om 17:07
Huishouden & energie

Siemens eq 500 classic koffie apparaat

Hallo, ik heb een eq 500 classis koffie apparaat deze is nu 3 jaar oud 1 jaar buiten de garantie. Hij geeft tekens aan waterfiltervernieuwen gebeld met Siemens deze zeggen dat de pomp kapot is  volgens Siemens gaat deze pomp 8 tot10 jaar mee.we kunnen hem laten reparen dit kost € 269.= dit vind ik veel geld voor een apparaat van 3 jaar oud en wat € 600.= heeft gekost.
Diverse keren gebel ... Lees meer

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer

Ar
Arti7 - Jun 25, 2024 om 17:11
Geldzaken & recht

Is <a href="//freedom24.com" target="_blank">www.freedom24.com</a> veilig geld platvorm?

Ik zou graag 1 spaarrekening/ Diposito openen bij Freedom24. Is de website en app veilig? Garantie is 20.000 euro en met partner 40.000 euro. klopt dit? Geloof dat het eu deel in Cyprus gevestigd is. Geen bronbelasting? Zijn er nog haken en ogen aan dit platvorm? Lees meer