Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sv
svdwouw - 05-04-2016 21:28:34
Geldzaken & Recht

Geen gehoor Belastingdienst/schenkbelasting

Sinds 3 maart 2016 ben ik bezig om een verkeerd verstuurde aanmaning op mijn partners naam op te lossen. er zou een schenking zijn ontvangen, maar de belasting is daar nog niet over betaalt. 
logisch dat ze geld willen zien, maar we hebben geen schenking ontvangen. 
na het eerste telefoontje met de belastingtelefoon zien zij dit ook. ze kunnen me echter niet verder helpen.  dat moet een ander kantoor doen. zij zouden mij binnen 2 werkdagen bellen.
helaas geen telefoon.  ik heb weer gebeld.  nogmaals het verhaal uitgelegd.  nogmaals kunnen zij niets vinden van een schenking en het zou een fout zijn vanuit de belastingdienst.  verder konden ze me niet helpen.  ander kantoor moet me bellen. afspraak volgende dag tussen 8.00 en 11.00 uur.
helaas weer geen telefoon. 
daarop een bezwaarschrift ingediend. helaas geen gehoor. 
afgelopen zaterdag 2 april 2016 valt er een dwangbevel op de deurmat. maandag 4 april weer in de telefoon. weer veel begrip. kunnen nog steeds geen schenking vinden. het moet echt een fout zijn,  maar zij kan me niet helpen. volgende dag zou het andere kantoor me bellen tussen 11.00 en 14.00.  om 14.40 heb ik de belastingtelefoon maar gebeld. zelfde mevrouw als gisteren aan de lijn. ziet dat bericht is gelezen. maar geen contact. en wat denk je. ze kan me niet verder helpen dan weer een melding te maken. 
morgen is de periode van dwangbevel verstreken. heb nogmaals vandaag een bezwaarschrift in tweevoud ingediend. aangetekend en los verstuurd. 
ik ben nu alleen uit mijn ideeën wat te doen, want ik maak nu al onkosten voor iets wat niet bij mij hoort. fout van de ander. iedereen zegt dat bij belastingtelefoon ook, maar er volgt geen oplossing. wat kan ik nog meer doen.