Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Koopovereenkomst ontbinden na 6 vergeefse reparaties?

in januari kocht ik een saeco intelia in een webshop (aangesloten bij thuiswinkel waarborg). al snel vertoonde het apparaat een mankement: het maakte een enorm kabaal. na contact met de klantenservice is het apparaat opgestuurd en gerepareerd. echter, het probleem was niet verholpen. opnieuw opgestuurd, dit keer aan een ander bedrijf. ook bij terugkomst van deze reparatie was het probleem niet verholpen. in de daarop volgende weken deden zich nog meer problemen voor en heb ik tientallen (!) keren contact gehad met de klantenservice. inmiddels ben ik 2 reparaties en 4 nieuwe zetgroepen verder en zijn de problemen nog niet opgelost. om moedeloos van te worden. ondanks diverse verzoeken weigert philips mij een nieuw apparaat op te sturen.
in de wet is geregeld dat een koopovereenkomst in bepaalde gevallen kan worden ontbonden. mijn vraag is: kan ik in dit geval de webshop melden dat ik de koopovereenkomst ontbind en in mijn geld terug wil?