Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
singh2206 - 17-05-2016 17:23:25
Winkels & Webshops

Baby en Tiener Megastore

hoi,

ik heb vorige week online een autostoel voor mijn kind besteld bij baby en tiener megastore. in de advertentie wordt aangegeven dat de autostoel comfortabel en ergonomisch is. we hebben de autostoel ontvangen en zijn niet tevreden over de kwaliteit van het product. de autostoel heeft een dun zitkussentje en voelt hard en oncomfortabel aan.
nu heb ik contact opgenomen met de klantenservice van baby en tiener megastore, en zij geven aan dat de autostoel niet omgeruild kan worden. tijdens de bestelprocedure of bij de productinformatie staat dit nergens aangegeven. ik heb de volgende reactie ontvangen; " u kunt op onze website duidelijk zien wat de voorwaarden zijn. wanneer u tot aankoop over gaat dan accepteert u deze voorwaarden. "
terwijl op iedere pagina op hun website staat dat je 14 dagen bedenktijd hebt.

kan en mag dit ?