Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sw
Sweetest.roger - 22-05-2016 21:10:44
Geldzaken & Recht

Ing webcare zwaar teleurstellend

Na het overlijden van mijn vader belde ik met de ing webcare, dit om de en/of rekening om te zetten in een normale rekening op moeders naam.
ze hebben hier bij ing reeds 2 rekeningen lopen met toch zeker niet min centjes
eigenlijk allen maar om een afspraak te maken om alles ineens op kantoor te kunnen afhandelen en wat benodigd is belde ik ing op.
na eerst 10 minuten te moeten wachten op een medewerker...tuurlijk daar heb je een nabestaandendesk voor, om als je rouwende bent en daar dus echt zin in hebt.
de eerste jongedame aan de lijn was best aangenaam en behulpzaam, en melde mij dat het formulier om de rekening om te zetten al vrij ver ingevuld was en deze gemaild zou worden, na een korte blik op het moment nog geen mail, neenee het kan eventjes duren zei ze,
na uurtje dus noppes, weer kwartier aan de lijn, krijg je een dame aan de lijn die verteld nee het kan drie dagen duren eer u bericht heeft !!!!!!, terwijl formulier al deels ingevuld was en gegevens reeds gegeven welke benodigd, geverifeerd met eigen ing rekening en enkel mail betreft.
mail blijkbaar met postduif bij ing
als ik dan aangeef dat de vorige medewerker, zelfs aangaf dat als binnen uurtje geen reactie effe zou bellen en nogmaals zou sturen bleef ze tot zelfs geirriteerd aan toe volhouden geduld te hebben moeten tot 3 dgn.
u raad al nog steeds geen mail.

ing kan dat nu niet eens begripsvoller en adeqater, neem voorbeeld aan abn/amro, bellen en na 2 minuten mail dat alles afgehandeld word en per post papieren verstuurd zullen worden .
en dan maar flink betalen voor bankzaken die we zelf regelen, rente vergeten kunnen en ook nog meerdere bedragen betalen moeten steeds.