Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
winmar - 13-06-2016 20:41:57
Winkels & Webshops

Bol.com komt afspraken niet na

Via bol.com een whirlpool combimagnetron aangeschaft. deze wordt later dan afgesproken en beschadigd geleverd. dan begint de ellende!
ik ben inmiddels al bijna een week bezig om het apparaat terug te zenden en mijn geld terug te krijgen. niemand van bol.com kan mij vertellen hoe het apparaat terug gezonden kan worden. het bedrijf die het apparaat verzonden heeft br electronics blijkt niet te bestaan, het bedrijf greatdeal nl waar het besteld zou zijn, bestaat ook al niet. het bedrijf waar het geretourneerd moet worden beste keus.nl blijkt een slechte reputatie te hebben, mijn virusscanner slaat alarm bij het openen van de site en het bedrijf wil eerst 50 euro voordat ze het willen ontvangen. bij dit alles doen de werknemers van het callcenter van bol.com zeer vriendelijk hun verhaal en een ieder begint dezelfde niet bruikbare suggesties op te noemen om vervolgens te vertellen dat het systeem niet deugt en het onbegrijpelijk is dat ik het apparaat niet kan retourneren en het onmogelijk te vinden dat ik eerst 50 euro moet betalen, terwijl het gratis behoort te zijn. vervolgens zeggen ze toe dat het bericht doorgezonden wordt o.a. naar het hoofdkantoor en hoor ik niets meer. zo ben ik nu al dagen bezig.
gelet op de niet bestaande bedrijven en de slechte reputatie van beste keus.nl vrees ik voor mijn geld. er is geen doorkomen aan bij bol.com terwijl het zo eenvoudig kan zijn. bol.com hoeft alleen maar een pakketdienst te bellen en het apparaat op laten halen en mij het geld terug te storten. waarom zo moeilijk doen en hoe kan ik hier doorheen komen?
voor mij geen bestellingen meer bij bol.com!