Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kaatjelon - 14-07-2016 09:05:06
Winkels & Webshops

Wachten op restitutie van de ANWB webshop

4,5 week geleden heb ik 2 artikelen teruggestuurd naar de anwb webshop. volgens de voorwaarden krijg je binnen 2 weken het geld terug, maar dat is niet het geval. telefonisch contact gezocht maar dan krijg je een bandje dat wegens een technische storing of vanwege drukte de wachttijd langer is dan 15 minuten. ondanks die 15 minuten  blijven hangen maar toch niet gelukt. een mail gestuurd waarop ik het automatische antwoord heb ontvangen dat ik binen 10 werkdagen antwoord zal krijgen of, als het langer duurt, dat ik dan bericht zou krijgen, maar niets gehoord. via facebook heb ik de anwb benaderd; ik kreeg antwoord dat er problemen waren maar dat het geld eind van de week de deur uit zou gaan maar dat was vorige week. via de fysieke winkel geprobeerd...daar waren ze zeer behulpzaam maar daar kreeg ik te horen dat er een grote achterstand was en dat er nog veel onuitgepakte retourpakjes bij de anwb lagen. drie dagen geleden een klachtenformulier ingevuld maar....nog steeds geen antwoord. via deze weg wil ik het bekend laten worden dat de anwb webshop een slechte terugbetaler is. zou deze druk helpen? en wat kan ik van de anwb eisen? bedankt voor het meedenken.