Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

D.
D. Kanaar - 05-08-2016 12:08:56
Winkels & Webshops

Ik wil een artikel retourneren naar Lidl. die reageren niet op mijn vraag

Dinsdag 2 augustus heb ik lidl gebeld met de vraag hoe ik een retourzending moest regelen. ze zouden binnen 24 uur per mail een sticker sturen voor op het pakket, die kon ik dan bij een dhl punt afgeven. nu, ruim drie dagen en vele telefoontjes later, nog steeds niets gehoord.
het pakket in de supermarkt terugbrengen mag niet. je moet minstens een week voor je het pakje krijgt betalen, accepteren ze de retourzending dan mag je twee weken wachten voor je het geld terugkrijgt.
kortom, je staat met de rug tegen de muur, ik mag het pak zo terugbrengen maar dan zijn de portokosten voor mij.
slechte zaak.