Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He

Ervaringen met Eijerkamp

Heeft iemand een soortgelijke ervaring met eijerkamp of een soortgelijke klacht die uiteindelijk wel naar tevredenheid werd opgelost? bedankt voor uw reactie!


twee eetkamerstoelen gekocht en in de winkel werd gezegd dat de chauffeur er viltjes onder zal plakken omdat we linoleum vloerbedekking hebben. al snel blijkt dit niet te helpen en ontstaan er putjes in de vloer.


meerdere malen gebeld en gemaild en het schiet maar niet op. men wil uiteindelijk de stoelen wel weer op komen halen maar ik krijg geen geld terug. andere passende stoelen vinden we niet bij eijerkamp maar geld terug: neen. wel kan ik annuleren en dat kost 50% van de aanschafwaarde.


enige handreiking tot nu toe: € 150 schadevergoeding voor de putjes maar “dit is geen erkenning dat de stoelen niet goed zijn”. ook een beroep op cbw voorwaarden (conformiteitsbeginsel) wordt niet gehonoreerd en…. zonder enige motivatie.