Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dutch1
dutch1 - 16-09-2016 18:29:45
Geldzaken & Recht

Paypal, je vriend of toch eigenlijk niet?

Onlangs betaals met paypal, wat ik meer doe.
echter in dit geval had ik iets verkeerd gedaa, dus probeerde ik direct daarna te communiceren.
paypal heeft echter geen nederlands telefoonnummer.
er is een phoneback system. je krijgt een nummer als referentie toegestuurd.
een amerikaanse stem vraagt naar dit nummer en vervolgens volgt er een keuzemogelijkheid.
in mijn geval weigerder mijn telefoon de volgende keuze mogelijkheden.
vervolgens wordt de verbinding verbroken en niet zoals b.v. bij de krant na 3 keer vervangen door een echt mens !!!!!!!!!!
als ik hierover dezelfde dag een mail schrijf, krijg ik het antwoord, jammer klant, maar uw betaling is door ons betaald, dus kunnen we niets meer voor u betekenen.

vraag :
1. wie heeft dezelfde ervaring gehad;
2. wat moet ik met de verzekering (reclame paypal) dat men de klant helpt.