Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bart.de.kluijver - 17-11-2016 22:27:59
Computers & Telefonie

Outlook account login verificatie

na het inloggen met een juist wachtwoord beland ik in een account verificatie flow welke ik niet kan bevestigen per email of het doorlopen van persoonlijke vragen. het gekoppelde e-mailadres is ook een live-account welke dezelfde flow toont. de verificatie via persoonlijke vragen wordt telkens afgewezen.

in de afwijzing wordt aangeboden dat je gemakkelijk een account kan aanmaken en contacten kan importeren (van waar dan?).


aan mijn account zit ook de xbox gekoppeld met aankopen. ik ga niet zomaar geld weggooien.

ik heb geprobeert om bewust in te loggen met een fout wachtwoord, maar dan log je uiteraard niet in. het komen op de account verificatie flow bevestigd dus dat het ingevoerde wachtwoord correct is.
microsoft ontneemt dus ongevraagd alle toegang en biedt onvoldoende mogelijkheden om toegang tot het account te herstellen, wanneer de geautomatiseerde opties niet toereikend zijn.

is deze klacht bij jullie bekend?
zijn er andere stappen die ik kan ondernemen om in contact te komen met microsoft?