Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
richard35 - 26-11-2016 14:21:31
Geldzaken & Recht

Postpakket ligt niet op aangegeven adres

Enkele dagen geleden had ik een artikel besteld online, deze was afgelopen woensdagdag bezorgd maar toen was ik niet thuis. donderdag hetzelfde dus in mijn brievenbus een bezorgbon dat ik deze vanaf de volgende dag(vrijd 15.00 uur kon ophalen bij de postagentschap in de buurt. gister toevallig oom de bezorger gesproken en de bevestigde zelfs dat het pakket daar lag. vandaag (zaterdag) naar het adres op de bon om het pakket op te halen...sorry meneer het pakket is hier niet gebracht...hoezo niet gebracht?? het staat op de bon dat het er moet liggen. ik post.nl gebeld om opheldering te vragen....eerst zeggen ze: het pakket ligt toch op het adres. ik ga niet voor jan joker terug...opeens is het pakket spoorloos....erg fraaie beurt dus weer van post.nl....weet iemand welke actie je kunt ondernemen om dat pakket toch in bezit te krijgen