ri
door richard35 Nov 26, 2016 om 14:21
Geldzaken & recht

Postpakket ligt niet op aangegeven adres

Enkele dagen geleden had ik een artikel besteld online, deze was afgelopen woensdagdag bezorgd maar toen was ik niet thuis. Donderdag hetzelfde dus in mijn brievenbus een bezorgbon dat ik deze vanaf de volgende dag(vrijd 15.00 uur kon ophalen bij de postagentschap in de buurt. Gister toevallig oom de bezorger gesproken en de bevestigde zelfs dat het pakket daar lag. Vandaag (zaterdag) naar het adres op de bon om het pakket op te halen...sorry meneer het pakket is hier niet gebracht...hoezo niet gebracht?? Het staat op de bon dat het er moet liggen. Ik Post.nl gebeld om opheldering te vragen....eerst zeggen ze: het pakket ligt toch op het adres. Ik ga niet voor jan joker terug...opeens is het pakket spoorloos....erg fraaie beurt dus weer van POst.nl....weet iemand welke actie je kunt ondernemen om dat pakket toch in bezit te krijgen

1086 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 26, 2016 om 14:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Denk dat ze op dat postagentschap nog maar eens goed moeten zoeken.
Je hebt toch een bewijsje dat het pakket daar afgegeven is door de bezorger.
Wanneer u bij de tweede bezorging niet thuis bent, ontvangt u een tweede bericht waarmee u de brief of het pakket kunt afhalen.
En anders een klacht indienen binj Post.nl:
https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument/Pakketten/Klacht/Pakket%20niet%20bezorgd

ja
door janf43 - Nov 26, 2016 om 14:30
733 Antwoorden / 0 Vragen

Schakel de politie, AIVD en minister-president in. Die belooft toch op tv iedere dag dat alles goed komt? Waarschuw in ieder geval de afzender, want die moet klagen bij post.nl.

ri
door richard35 - Nov 26, 2016 om 14:31
204 Antwoorden / 37 Vragen

Ze hebben bij het post agentschap bijna 10 minuten gezocht maar geen pakket.....fout ligt ongetwijfeld ergens bij POST.nl....helaas ook niet de eerste keer

ja
door jackyh - Nov 26, 2016 om 14:49
953 Antwoorden / 4 Vragen

Maar die oom bezorger heeft het toch zien liggen. Vraag hem eens hoe of wat.

ri
door richard35 Nov 26, 2016 om 14:52
204 Antwoorden / 37 Vragen

Hoe groot is nu de kans dat ik die bezorger op korte termijn weer zie...maar mocht ik hem zien zal ik eens om opheldering vragen maar denk dat ie toch zegt: ik heb het goed geleverd...

sw
door swat1500 - Nov 26, 2016 om 17:26
3779 Antwoorden / 0 Vragen

De verzender dient te zorgen dat u het pakket ontvangt. U hoeft dus niet te zoeken naar uw pakket dat moet de verzender regelen. Die moet vervolgens ook regelen dat u het bestelde artikel alsnog ontvangt.