Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Be
Ben22 - 05-12-2016 21:37:11
Computers & Telefonie

NL Alert niet ontvangen. Wie kan helpen?

Vandaag, 05-12-2016, is er een test geweest van het nl-alert.

ik heb een abonnement voor mobiel bellen bij ziggo en ben ik het bezit van een tamelijk moderne sony xperia m4 aqua. gekocht in nederland. het apparaat doet keurig wat het moet doen.

volgend de ml alert webside ( en andere internetbronnen) hoef je bij een moderne sony telefoon niets in te stellen, dat heb ik dan ook gedaan : niets ingesteld en dan zou je het alert moeten ontvangen. maar ik heb niets ontvangen.

hoe komt dat en wat kan ik eraan doen?