Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aj
ajgvdongen - 07-12-2016 20:39:57
Elektronica & TV

Ziggo actveerd geensmartcards meer

                                                                                                                                             lemiers 07-12-2016


 


ziggo activeert  géén smartcards meer.


ik ben ziggo klant met een standaard tv. abonnement.


van de goed sint kreeg ik een nieuwe hd televisie


op mijn abonnement staan 3 cards actief voor hd ontvangst.


vandaag  7 dec. 2016, wil ik voor mijn nieuwe aanwinst een 4e card activeren.


ik heb ingelogd bij “mijn ziggo” en heb geprobeerd de 4e card te activeren.


dit lukte helaas niet, en ben toen gaan bellen met de klantenservice van ziggo.


na 20 min in de wacht gezeten te hebben, heb ik mijn probleem uitgelegd.


ik werd vervolgens naar 3 verschillende afdelingen door verbonden.


het uiteindelijke antwoord was dat ziggo per 6 dec.2016 gestopt is met het activeren van smartcards.


nieuwe smartcards zijn wel nog via ziggo te krijgen, als je een nieuw (duurder) abonnement neemt.


hiervoor heb ik 47 min. aan de telefoon gezeten.


ik ben dus uiteraard niet van plan om een duurder abonnement te nemen omdat hun dat zo beslissen.


ik stel hierbij dat ziggo in gebreke blijft met geleverde diensten.


op de website staat vermeld dat je 5 cards kunt activeren,


hebben jullie hier meer klachten over gekregen>