aj
door ajgvdongen Dec 7, 2016 om 20:39
Elektronica & tv

Ziggo actveerd geensmartcards meer

                                                                                                                                             Lemiers 07-12-2016


 


Ziggo activeert  géén smartcards meer.


Ik ben Ziggo klant met een standaard tv. Abonnement.


Van de Goed Sint kreeg ik een nieuwe hd televisie


Op mijn abonnement staan 3 cards actief voor hd ontvangst.


Vandaag  7 dec. 2016, wil ik voor mijn nieuwe aanwinst een 4e card activeren.


Ik heb ingelogd bij “mijn ziggo” en heb geprobeerd de 4e card te activeren.


Dit lukte helaas niet, en ben toen gaan bellen met de klantenservice van Ziggo.


Na 20 min in de wacht gezeten te hebben, heb ik mijn probleem uitgelegd.


Ik werd vervolgens naar 3 verschillende afdelingen door verbonden.


Het uiteindelijke antwoord was dat Ziggo per 6 dec.2016 gestopt is met het activeren van smartcards.


Nieuwe smartcards zijn wel nog via Ziggo te krijgen, als je een nieuw (duurder) abonnement neemt.


Hiervoor heb ik 47 min. aan de telefoon gezeten.


Ik ben dus uiteraard niet van plan om een duurder abonnement te nemen omdat hun dat zo beslissen.


Ik stel hierbij dat Ziggo in gebreke blijft met geleverde diensten.


Op de website staat vermeld dat je 5 cards kunt activeren,


Hebben jullie hier meer klachten over gekregen>

1490 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

simon55
door simon55 - Dec 7, 2016 om 20:52
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Nee !!!!!!!!!!!!!!!!!

Cookies
door Cookies - Dec 7, 2016 om 21:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Begrijp ik dan goed dat je 4 t.v.'s in huis hebt? Probeer het eens bij https://community.ziggo.nl/

ja
door janf43 - Dec 7, 2016 om 23:55
733 Antwoorden / 0 Vragen
0

U wenst een uitbreiding van uw abonnement, dan zijn de extra voorwaarden van toepassing, waarin staat dat het aantal extra boxen/CI+-modules incl. de bijbehorende smartcards beperkt zijn.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 8, 2016 om 00:04
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

Hoe bent u aan de 4e smartcard gekomen? 
Als u geen duurder abonnement wilt met smartcard dan blijven er 3 werkende tv's over  en staat uw aanwinst er voor niets. 
U kunt Ziggo echt niet laten buigen.  
En 5 smartcards zijn mogelijk op de voorwaarden van Ziggo 

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 8, 2016 om 12:33
16892 Antwoorden / 202 Vragen
0

Als ZIJ dat zo beslissen, dan is dat helaas HUN beslissing maar op basis van hetgeen u aangeeft zou ik (ook) bij ziggo weggaan op basis van de genoemcde klantenservice. (Of wij daar meer klachten over hebben gehad, als een van de vrijwillliger deelnemrs aan dit forum kan ik alleen maar melden dat ik daar geen klachten over heb gezien. Als uw opmerking bedoeld is voor de Kassa redactie kunt u dat aangeven bij HEN via de contactmogelijkheid op deze site.

Yo
door Youriy - Dec 14, 2016 om 13:30
12 Antwoorden / Vragen
0

Als je een abo hebt volgens de oude structuur zou ik een klacht bij de geschillencommissie indienen (na eerst schriftelijk een klacht bij ziggo te hebben ingediend). Volgens de voorwaarden van een abo volgens nieuwe structuur ( na de overname door upc ) kon dat al niet meer , maar het scheen nog wel te gebeuren. Dat ziggo voor deze abo-houders stopt smartcards te activeren is dus volgens de voorwaarden, voor de groep oude abo-houders naar mijn mening niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer