Ziggo actveerd geensmartcards meer
Lemiers 07-12-2016
Ziggo activeert géén smartcards meer.
Ik ben Ziggo klant met een standaard tv. Abonnement.
Van de Goed Sint kreeg ik een nieuwe hd televisie
Op mijn abonnement staan 3 cards actief voor hd ontvangst.
Vandaag 7 dec. 2016, wil ik voor mijn nieuwe aanwinst een 4e card activeren.
Ik heb ingelogd bij “mijn ziggo” en heb geprobeerd de 4e card te activeren.
Dit lukte helaas niet, en ben toen gaan bellen met de klantenservice van Ziggo.
Na 20 min in de wacht gezeten te hebben, heb ik mijn probleem uitgelegd.
Ik werd vervolgens naar 3 verschillende afdelingen door verbonden.
Het uiteindelijke antwoord was dat Ziggo per 6 dec.2016 gestopt is met het activeren van smartcards.
Nieuwe smartcards zijn wel nog via Ziggo te krijgen, als je een nieuw (duurder) abonnement neemt.
Hiervoor heb ik 47 min. aan de telefoon gezeten.
Ik ben dus uiteraard niet van plan om een duurder abonnement te nemen omdat hun dat zo beslissen.
Ik stel hierbij dat Ziggo in gebreke blijft met geleverde diensten.
Op de website staat vermeld dat je 5 cards kunt activeren,
Hebben jullie hier meer klachten over gekregen>
Begrijp ik dan goed dat je 4 t.v.'s in huis hebt? Probeer het eens bij https://community.ziggo.nl/
U wenst een uitbreiding van uw abonnement, dan zijn de extra voorwaarden van toepassing, waarin staat dat het aantal extra boxen/CI+-modules incl. de bijbehorende smartcards beperkt zijn.
Hoe bent u aan de 4e smartcard gekomen?
Als u geen duurder abonnement wilt met smartcard dan blijven er 3 werkende tv's over en staat uw aanwinst er voor niets.
U kunt Ziggo echt niet laten buigen.
En 5 smartcards zijn mogelijk op de voorwaarden van Ziggo
Als ZIJ dat zo beslissen, dan is dat helaas HUN beslissing maar op basis van hetgeen u aangeeft zou ik (ook) bij ziggo weggaan op basis van de genoemcde klantenservice. (Of wij daar meer klachten over hebben gehad, als een van de vrijwillliger deelnemrs aan dit forum kan ik alleen maar melden dat ik daar geen klachten over heb gezien. Als uw opmerking bedoeld is voor de Kassa redactie kunt u dat aangeven bij HEN via de contactmogelijkheid op deze site.
Als je een abo hebt volgens de oude structuur zou ik een klacht bij de geschillencommissie indienen (na eerst schriftelijk een klacht bij ziggo te hebben ingediend). Volgens de voorwaarden van een abo volgens nieuwe structuur ( na de overname door upc ) kon dat al niet meer , maar het scheen nog wel te gebeuren. Dat ziggo voor deze abo-houders stopt smartcards te activeren is dus volgens de voorwaarden, voor de groep oude abo-houders naar mijn mening niet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht
Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar?
Lees meer
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
Hutson wesite zijn oplichters
Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer