Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MarianneG55 - 14-12-2016 15:04:59
Computers & Telefonie

Mobilentelefoon kapot

Beste kassa,
ik weet niet zo goed meer wat te doen.dus probeer ik via jullie te informeren wat er nog aan gedaan kan worden.

mijn dochter heeft zinds acht maanden een mobiele telefoon van het type: huawei p8 lite
een paar weken geleden werd ze 'smorgens wakker en zag dat haar telefoon het niet deed. scherm was donker en reageerden nergens op.
na gedacht te hebben...batterij zal wel op zijn,wat niet bleek en na batterij even verwijderen(vaak restart alles met dit soort handelingen bij mobielen telefoons) gebeurde er nog niks.
dus naar de winkel. tja, daar moest hij op gestuurd worden.
nu kreeg zij vanochtend te horen dat er vocht of vloeistof  schade  in zit. maar dat kan helemaal niet en vervolgens kreeg ze te horen..dat dit niet onder garantie valt en het haar even 102,- euro zou gaan kosten.
ondanks discussie dat dit toch echt onmogenlijk was dat er iets van vocht in zou zitten, was er geen discussie meer mogelijk.
dus rest alleen nog telefoon terug te vragen.
mijn vraag is dus...is dit echt wel zo en kunnen ze zomaar iets bedenken om geld te zien krijgen voor het reparene van het toestel??? het toestel is dus 8 maanden oud en er is echt niks mee gebeurt. wat nu nu in godsnaam te doen hier tegen??
alvast vriendelijk bedankt voor een antwoord.
marianne van wolde
[edit redactie: persoonlijke gegevens]