Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Br
BrinkmanP - 26-12-2016 13:50:41
Winkels & Webshops

Klacht bezorging dhl

Ik heb 14 dec 2016. iets besteld bij lidl dat zou 16 dec 2016 afgeleverd worden maar geen pakket ik zou dit geweigerd hebben volgens dhl ( was te laat zei bezorger ) ga niet iets weigeren wat ik al betaald heb . contact opgenomen met lidl die hebben het pakket opnieuw verstuurd en dat zou 21 dec geleverd worden en hij is bezorgd op 21 dec om  21.31  maar helaas niet bij mij . weer contact opgenomen met dhl en de lidl maar hun konden geen onderzoek doen zei dhl dat moest lidl opstarten , die hebben dit ook voor de 2 de keer gedaan en lidl is zo goed geweest om mijn bestelde gitaar (pakketje nr 3) weer opnieuw te versturen. , maar helaas dit is weer niet aangekomen op mijn adres maar er staat dat hij wel bezorgd is op 24 dec. om 17.12 . gelijk contact opgenomen met lidl en die weten het ook niet meer. lidl is mij meerder keren goed tegemoet gekomen  daarvoor mij complimenten. met dhl krijg je gewoon geen enkele medewerking en ze leggen het probleem( fout) neer bij mij  dat ik het maar moet uitzoeken . deze bestelling (gitaar) is bij lidl al geheel betaald dus . bij het telefonisch contact met lidl  wist ze me ook nog te vertellen dat hun het eerste terug gestuurde pakket nog steeds niet ontvangen hebben. dat kunnen wij hier nog aan doen dat we in ieder geval ons geld terug krijgen .