Br
door BrinkmanP Dec 26, 2016 om 13:50
Winkels & webshops

Klacht bezorging dhl

ik heb 14 dec 2016. iets besteld bij Lidl dat zou 16 dec 2016 afgeleverd worden maar geen pakket ik zou dit geweigerd hebben volgens DHL ( was te laat zei bezorger ) ga niet iets weigeren wat ik al betaald heb . Contact opgenomen met Lidl die hebben het pakket opnieuw verstuurd en dat zou 21 dec geleverd worden en hij is bezorgd op 21 dec om  21.31  maar helaas niet bij mij . weer contact opgenomen met DHL en de Lidl maar hun konden geen onderzoek doen zei DHL dat moest Lidl opstarten , die hebben dit ook voor de 2 de keer gedaan en Lidl is zo goed geweest om mijn bestelde gitaar (pakketje nr 3) weer opnieuw te versturen. , maar helaas dit is weer niet aangekomen op mijn adres maar er staat dat hij wel bezorgd is op 24 dec. om 17.12 . gelijk contact opgenomen met Lidl en die weten het ook niet meer. Lidl is mij meerder keren goed tegemoet gekomen  daarvoor mij complimenten. met Dhl krijg je gewoon geen enkele medewerking en ze leggen het probleem( fout) neer bij mij  dat ik het maar moet uitzoeken . Deze bestelling (gitaar) is bij Lidl al geheel betaald dus . Bij het telefonisch contact met Lidl  wist ze me ook nog te vertellen dat hun het eerste terug gestuurde pakket nog steeds niet ontvangen hebben. dat kunnen wij hier nog aan doen dat we in ieder geval ons geld terug krijgen .

6250 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 26, 2016 om 16:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan maar weer klagen bij Lidl, want alleen zij kunnen DHL aanspreken,

Be
door Ben22 - Dec 26, 2016 om 16:34
58 Antwoorden / 6 Vragen
0

Welkom bij de club. Pakjes laten bezorgen lijkt een beetje op gokken, je kunt geluk hebben maar meestal heb je pech.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 26, 2016 om 17:17
7225 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt nog contact opnemen met klacht.nl 
http://www.klacht.nl/dhl/

Pi
door Pisicator - Dec 26, 2016 om 17:29
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb je al gecontroleerd of ze het juiste bezorgadres hebben?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer