Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

barnhoorn
barnhoorn - 12-02-2017 14:30:19
Computers & Telefonie

Thunderbird haalt mail Telfort-account niet meer op na laatste update

Ik gebruik thuderbird onder windows10. opeens merkte ik dat de mail van mijn telfort-account sinds 9 feb jl. niet meer binnenkomt. 

op een andere machine onder windows8 gebruik ik ook thunderbird en daar komt dezelfde mail wel binnen. 

op zoek naar waar het probleem vandaan kwam ontdekte ik dat op 9 feb. ook de laatste versie van thunerbird is geinstalleerd. vandaar dat ik de conclusie trek dat dat het probleem is. 

op de windows8 machine is ook die update geinstelleerd maar daar dus geen problemen dus zeg ik dat het wellicht te maken heeft in combinatie met windows10. 

toen dacht ik die laatste update ongedaan te maken via systeemherstel maar tot mijn vebazing staat dat niet aan en zijn er dus geen herstelpunten gemaakt.

wat adviseren jullie om te doen? kan ik een update ongedaan maken? kan ik via configuratiescherm/programma's die update verwijderen of verwijder ik dan geheel thunderbird?

en als thunderbird verwijderd is kan ik die dan opnieuw installeren (zonder de laatste update?) en dan mijn datagegeven terugzetten?