Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Je
Jeep50 - 01-03-2017 19:38:32
Winkels & Webshops

NLEx Klantenservice

Ik heb mij perongelijk aan een contract gebonden aan een bundel alles in 1 van nle. nu blijkt dat ik 14 dagen mij mag beroepen. dit heb ik gedaan, via de post en via email. maar ik krijg geen bevestiging van nle. wel wordt mij gevraagd om extra informatie. bij beantwoorden van de mail, krijg ik een antwoord mail terug met daariin de volgende tekst; "we hebben goed nagedacht over hoe we onze klanten het snelste kunnen helpen. we hebben besloten om e-mails die als reactie op een van onze servicemails volgen niet te lezen en dus niet te beantwoorden. in plaats daarvan hebben we onze servicepagina uitgebreid en vullen we deze continu aan met de nieuwste informatie. je vindt er een heleboel antwoorden, 24/7, gewoon online. lekker makkelijk! kom je er toch niet helemaal uit? no worries! dan staat onze digitale klantenservice voor je klaar. we helpen je graag op weg. je kunt met ons https://www.nle.nl/energie/social-hub" target="_blank">whatsappen en https://www.nle.nl/" target="_blank">chatten en je vindt ons ook op https://exchange.nlenergie.nl/ecp/organize/https/twitter.com/nlenergie" target="_blank">twitter en http://www.facebook.com/nlenergie" target="_blank">facebook. en bezoek ons https://forum.nle.nl/" target="_blank">forum ook eens! een hele hoop keuzevrijheid dus!"

wat heeft het dus zin om mij mails te sturen die ik niet kan beantwoorden. u moet begrijpen, ik kan niet op dat forum komen en chatten via facebook en twitter kan ik niet omdat ik geen account heb en ook niet wil aanmaken voor nle en ook whatsappen kan ik niet? telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en terug laten bellen is niet actief... hoe maak je dan contact met deze aanbieder. moet ik nu wachten en hopen dat het goed gaat of alle mails bewaren voor een eventuele aankomende rechtzaak?

jeep50.